شورای اسلامی شهر کیلان یکشنبه سوم تیر ماه جلسه رسمی داشت

نطق پیش از دستور و اطلاع رسانی مسائل روز ، بررسی مشکلات محور صالح آباد، طرح و بررسی نهایی اصلاحیه و متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، مسائل جاری و آتی شهر، طرح و بررسی مکاتبات و لوایح رسیده (حقیقی و حقوقی) عناوین این نشست رسمی بودند.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید رئیس شورای اسلامی شهر با خوش آمد گویی به سایر اعضاء گزارشی از اقدامات ایام اخیر را ارائه نمود؛ پیگیری واگذاری های ملکی سنوات قبل، مبحث ۴۰ هکتاری مسکن ملی، آب باغات، آب شرب و… از موارد مطروحه در این بخش بودند.

لایحه متمم و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری کیلان که پس از بررسی و تصویب در کمیسیون برنامه بودجه و عمران شهری در جلسه سی ام شهریور مورد بررسی قرار گرفته بود در این جلسه مطرح و پس از مذاکرات لازم با اکثریت آراء به تصویب رسید.

بنابر دریافت گزارشات مختلف در رابطه با قطع مکرر آب شرب محلات مختلف شهر بحث های لازم در این راستا طرح و مقرر گردید؛ به منظور تنظیم آمار دقیق طی فراخوان از عموم شهروندان درخواست شود؛ هرگونه قطعی آب شرب را با ارسال پیامک به شماره واحد ارتباط مردمی شورای اسلامی شهر ۰۹۱۰۸۳۶۳۶۵۶ اعلام نمایند.

رسیدگی به لوایح و مکاتبات دریافتی بخش پایانی جلسه یکشنبه شورای شهر بود که طی آن اقدامات لازم معمول گردید.

بررسی وضعیت نامناسب و مشکلات محور شهید عظیمی (صالح آباد) یکی از بخش های در نظر گرفته شده برای جلسه امروز بود که با عنایت به اعلام لزوم شرکت در جلسات استانی هم زمان توسط برخی از میهمانان این بخش از دستور خارج و به جلسات بعد موکول شد.

قبلاً هم برحسب این موضوع در سال جاری در دستور کار قرار گرفته بود که به دلیل مشابه آن جلسه هم برگزار نشد.
این جاده به عنوان مهم ترین محور دسترسی به شهر کیلان شرایطی نامناسب ، غیر استاندارد و حتی مغایر با قوانین ادارات متولی دارد و از این رو با درخواست های مکرر شهروندان شریف و به منظور بهبود شرایط در دستور کار و پیگیری شورای شهر قرار گرفته است.

جلسه یکشنبه سوم تیرماه شورای اسلامی شهر کیلان با تلاوت آیاتی از قرآن کریم ساعت ۱۵ آغاز و حوالی ساعت ۲۰ خاتمه یافت. این نشست که با حضور پنج عضو شورا برگزار شد یک مصوبه داشت.

مطالب مرتبط

فهرست