برگزاری نشست بررسی مشکلات واگذاری قطعات زمین در شهر کیلان

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان با مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ونماینده حقوقی اداره کل پیرو بازدید اخیر مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از شهر کیلان در دفتر شهرداری برگزار شد.

در این نشست، مدارک و مستندات مربوط به پرونده‌های واگذاری قطعات به اشخاص حقیقی و حقوقی در سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد با عنایت به بررسی دقیق پروژه واگذاری قطعات و تصمیم گیری کارشناسانه هفته‌ای یک الی دو روز نشستی با حضور نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان در محل شهرداری برگزار شود.

در این نشست‌ها، مورد به مورد پرونده‌ها در جلسه مطرح و مواردی نظیر تداخل اراضی دولتی با مستثنیات و میزان و مساحت واقع در محدوده و حریم و … به همراه مدارک و مستندات هر پروژه مدنظر و برای هر یک از این پرونده‌ها گزارش تهیه و ظرف یک‌ماه نتیجه این جلسات کارشناسی و نشست جهت تصمیم‌گیری نهایی به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و دیگر مراجع ذیصلاح ارسال گردد.

مشکلات اراضی کیلان به‌عنوان دغدغه اصلی مدیریت شهری در دست پیگیری است/ نتایج جلسات از طریق سایت شهرداری و کانال‌های مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد

دکتر «جعفر پرج» شهردار کیلان اظهار کرد: به‌منظور بررسی دقیق و جلوگیری از تضییع حق و حقوق احتمالی دولت و شهرداری موضوع با جدیت به‌عنوان یک دغدغه اصلی مدیریت شهری مطرح و در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه نتایج جلسات از طریق سایت شهرداری و کانال‌های مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: اشخاص به‌صورت انفرادی موضوع را پیگیری ننموده و صرفا نتایج را از طریق مبادی یاد شده دنبال نمایند تا مدیریت شهری بتواند موضوع را از مبادی قانونی پیگیری نماید.

کلمات کلیدی: , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست