تقدیر از شهردار کیلان به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار+ تصاویر

folder_openاخبار

اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری کیلان به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار از زحمات و تلاش‌های مهندس بهنام باقری شهردار کیلان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آوردند.

پیمان آقاجان احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های چند ماهه اخیر باقری شهردار کیلان و مجموعه پرسنل شهرداری اظهار کرد: نامگذاری ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار سرافراز و نام‌آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

وی افزود: بدون تردید تامین آسایش و رفاه، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: روز شهردار را به همه شهرداران شهرستان دماوند و بخصوص مهندس باقری شهردار کیلان تبریک گفته و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست