تداوم اجرای طرح جهادی استقبال از بهار قرآنی در شهر کیلان

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

تداوم اجرای طرح جهادی استقبال از بهار قرآنی در شهر کیلان/ پروژه‌های عمرانی بی‌وقفه در حال اجراست

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان ، طرح جهادی استقبال از بهار قرآنی با شعار «پیروان ولایت – خادمان ملت» در آستانه عید نوروز و‌ ماه مبارک رمضان با تصمیم شورای اسلامی شهر کیلان به‌عنوان سیاستگزار و برنامه‌ریز شهر و به همت عوامل شهرداری کیلان به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شریف کیلانی و استقبال از مسافران نوروزی با اهداف متعدد آغاز و در حال اجراست.

سرپرست شهرداری کیلان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا گفت: پروژه‌های احداث دیوار ساحلی محله اتحاد، تعریض ورودی بلوار محله کردر، زیرسازی با قلوه سنگ و بتن بلوار ساران با اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجرایی است.

عارف طهماسب‌کاظمی افزود: از دیگر پروژه‌های در حال اجرا می‌توان به بازسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر، زیرسازی با قلوه سنگ و بتن و تعویض سنگ درپوش دوربرگردان بلوار امام خمینی اشاره کرد. وی از لکه‌گیری آسفالت معابر در سطح شهر کیلان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به طرح استقبال از بهار قرآنی، نظافت، پاکسازی نخاله‌ها و رفت‌وروب محلات شهر کیلان نیز به همت عوامل شهرداری در حال انجام است.

سرپرست شهرداری کیلان تاکید کرد: طرح جهادی استقبال از بهار قرآنی با هدف فراهم کردن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب و مناسب از بهار در محلات کیلان اجرا می‌شود. طهماسب‌کاظمی اضافه کرد: با همت عوامل شهرداری کیلان، این اقدامات در نقاط مختلف شهر آغاز شده و بدون وقفه تا روزهای پایانی سال نیز ادامه دارد.

مطالب مرتبط

فهرست