آغاز کاشت گل و درختچه در عرصه‌های کیلان/ احداث پارک‌های محلی در دستور کار است

folder_openاخبار, مصاحبه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، برابر برنامه ابلاغی ستاد فضای سبز استان و شهرستان دماوند و بر اساس تأکیدات و برنامه‌ریزی به‌عمل آمده توسط شهردار کیلان، طرح و برنامه توسعه و گسترش فضای سبز در شهر کیلان توسط واحد فضای سبز تدوین و در هفته منابع طبیعی و با مشارکت مسئولان ادارات و شهروندان و مجموعه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اجرایی خواهد شد.

محمد قدرتی، مسئول فضای سبز شهرداری کیلان اظهار کرد: اجرای درختکاری در ۱۵ اسفندماه با حضور شهروندان و مسئولان در روز درختکاری همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

وی آغاز کاشت گل و درختچه در عرصه و لچکی و پارک‌های سطح شهر و میادین، توزیع رایگان گل و درخت بین شهروندان و فروش نهال درختان مثمر تولیدات مرکز گل و گیاه شهرداری را از جمله طرح مد نظر واحد فضای سبز عنوان کرد.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کیلان ادامه داد: پیرو سیاست‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر و شهردار و به‌منظور ارتقای سطح و سرانه فضای سبز درصدد هستیم نسبت به احداث پارک‌های محلی در نقاط و محلات شهری اقدام کنیم.

قدرتی تصریح کرد: همچنین با کاشت درخت و گل و گیاه در طول سال با همراهی و مشارکت شهروندان نسبت به غرس نهال در عرصه‌های پیرامون شهر و همچنین فضاهای عمومی با کاربری فضای سبز اقدام و امیدواریم با استمرار این روند شاهد تحول در سیما و منظر شهری باغشهر کیلان باشیم.

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست