آغاز بازدیدهای هفتگی اعضای شورای شهر کیلان از محلات/ رفع مشکلات محلات در گفت‌وگو با اهالی پیگیری می‌شود

folder_openاخبار شورای اسلامی شهر, مصاحبه

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اظهار کرد پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم شریف کیلان، اصلی‌ترین برنامه‌های شورای شهر کیلان در دوره ششم است.

وی افزود: در این راستا، علاوه بر بازدیدهای روزانه‌ای که توسط اعضای شورا انجام‌ می‌شود، حضور هر هفته‌ای به صورت ویژه در یکی از محلات هم در دستور کار شورا قرار گرفته است؛ به‌طوری که حداقل یک بار از هر محله‌ در طول ماه بازدید ویژه صورت گرفته و دیدار مردمی در همان محل هم داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: این برنامه با هدف دیدار با شهروندان شریف کیلانی، ایجاد رابطه صمیمی و تنگاتنگ، آگاهی از مسائل، مشکلات، نیازهای هر محل، پیگیری درخواست‌های مردمی، گفت‌و‌گو با اقشار مختلف جامعه و … انجام خواهد شد.

آقاجان‌احمدی تصریح کرد: در این برنامه، علاوه بر دیدار با اهالی، از نقاط مختلف محلات بازدید ویژه‌ دوره‌ای انجام خواهد شد؛ بازدید از محلات کوهان و کردر و دیدار با اهالی این بخش از شهر، اولین گام در این طرح است که این بازدید ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه، ۱۲مهرماه از گلزار شهدای محله کوهان در جوار امامزاده زین‌العابدین(ع) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست