پیگیری شورای شهر کیلان در خصوص مشکلات آب شرب/ اختصاص زمین جهت احداث مخزن جدید در شهر کیلان

پیرو مشکلات پیش‌آمده در موضوع آب شرب شهر با هماهنگی‌های صورت‌گرفته نشست بررسی با حضور مدیرعامل آبفای شرق استان تهران و تنی چند از معاونان ایشان، مدیران آبفای کیلان و آبسرد و اعضاء شورای اسلامی شهر کیلان برگزار شد.

پیمان آقاجان احمدی ضمن تشکر از دکتر محمدی مدیرعامل آبفای شرق استان تهران، با اعلام این خبر گفت: شرایط پیش‌آمده سال جاری که باعث گله‌مندی همشهریان عزیز ما شده واقعاً بی‌سابقه و قابل‌توجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اظهار داشت: از ابتدای دوره مدیریت شهری به موضوع آب شرب، بایدها و نبایدهای رخ داده دراین‌رابطه در سالیان قبل و لزوم برنامه‌ریزی برای ثبات در نحوه ارائه این خدمت مدنظر بوده و مباحث و جلسات متعددی هم دراین‌رابطه با متولیان امر داشته‌ایم که بنابر همین مذاکرات بروز چنین شرایطی دور از ذهن بود.

وی افزود: از ابتدای دوره قطع‌شدن آب شرب به‌عنوان مطالبه‌گر حقوق شهروندان در موضوع ورود و برای کمک اعلام آمادگی نمودیم و در این نشست هم که با درخواست ما و اجابت دکتر محمدی برگزار شد، مباحث مثبتی برای رفع مشکلات هم به‌صورت کوتاه‌مدت و هم بلندمدت مطرح شد که هم ما و هم آبفا پیگیر اجرا خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در ادامه گفت: مباحثی همچون تأمین آب شرب سالم و پایدار و توزیع مناسب از وظایف آبفاست که بنا بر قول مدیرعامل محترم امیدواریم نتایج اقدامات عاجل قابل‌مشاهده باشد؛ اما در کنار این امر ما هم وظیفه داریم بر شیوه مصرف مدیریت داشته باشیم.

در کنار میزان آب شرب تزریقی به شبکه تاثیر استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز متأسفانه واقعیتی غیرقابل‌انکار است که با عنایت به لطمات وسیع این عمل و مشکلاتی که برای سایر شهروندان ایجاد می‌کند جا دارد بزرگوارانی که چنین مصارفی دارند در این مقوله تجدیدنظر جدی داشته باشند.

آقاجان احمدی گفت: به لطف خدا موضوع اختصاص زمین جهت احداث مخزن جدید از سوی راه و شهرسازی که از آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرده بودیم اخیراً به نتیجه رسیده و با قول مساعدی که دکتر رامین نماینده محترم مجلس برای مساعدت مالی در روند ساخت داده‌اند و همراهی آبفا ، امیدواریم هر چه زودتر روند اجرایی پروژه آغاز گردد.

وی اضافه کرد: امیدواریم سال‌های آتی شرایط بهتری داشته باشیم و البته شورای شهر در کنار مردم پیگیر بهبود شرایط آب شرب خواهد بود؛ اما برای گذر از این شرایط مجدداً تمنای مدیریت در مصرف را داشته و از تک‌تک همشهریان عزیز و فهیم دراین‌خصوص تمنا و توقع همراهی داریم.

کلمات کلیدی: , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست