استعفای رئیس شورای شهر کیلان تصویب نشد

folder_openاخبار شورای اسلامی شهر, مصوبات شورا

پیمان آقاجان احمدی نطق پیش از دستور خود را به بازدید ساعات قبل از سطح شهر و بیان مسائل و مشکلات شهر و مدیریت شهری اختصاص داد و در ادامه با طرح دلایل استعفاء خود از عضویت در شورای شهر که در سی و یکم مرداد ماه به صورت کتبی اعلام کرده بود، از سایر اعضاء رای مثبت و پذیرش استعفاء را درخواست کرد که با مخالفت اعضاء مواجه و به دلیل عدم تصویب، منتفی و از دستور خارج شد.

رئیس شورای شهر کیلان در این رابطه گفت: این استعفاء از خستگی نیست، چراکه نه تنها مثل گذشته از ساعات ابتدایی روز تا ساعات پایانی شب کار می‌کنم، بلکه با دیدن خوبی‌ها و الطاف همشهریانم چندین برابر روزهای نخست برای نوکری این مردم عزیز شور و اشتیاق دارم.

وی ادامه داد: اما وقتی کار و خدمت درخور مردم نبینی وقتی حاصل تلاشت را نبینی وقتی سرعت و شکل خدمات را منطقی ندانی وقتی نبود بایدها و فزونی روزانه نبایدها آزار دهنده شوند و امکان و توان تغییر را نداشته باشی وقتی تلاش کنی کم نگذاری اما همچنان حتی بابت مشکلات کوچک و قابل رفع شرمنده مردمی خوب و فهیم باشی چه راهی جز رفتن برایت باقی می‌ماند؟

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: البته این به معنای نادیده گرفتن کارهای خوب انجام شده و آن بخش مهم که در هر پست و مقام و مسئولیت و به هر شکل اندیشه خدمت در سر دارند و همواره ممنون ایشان هستم نیست. ولی می توان بهتر از اینها بود بهتر از اینها کار کرد و کمتر خجالت کشید و از طرفی وجود نبایدها حتی به اندازه یک ارزن هم قابل تحمل نیست.
حالا هم که با عدم پذیرش استعفاء رفتن منتفی شده، با توکل بخداوند، پشتوانه دعای خیر مردم و تلاشی بیشتر از قبل برای عبور از مشکلات برای تقویت فوری بایدها و از میان برداشتن کامل نبایدها حتماً راهی خواهیم ساخت.

بحث و گفتگو درباره مسائل شهر و شهرداری همچنین، بررسی لوایح و سایر مکاتبات بخش پایانی این نشست رسمی بود

این جلسه دو مصوبه داشت و نهایتاً با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) حوالی ساعت ۱۹ عصر خاتمه یافت.

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست