نشست هم اندیشی نماینده مردم در مجلس با مدیریت شهری کیلان

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

نشست هم‌اندیشی شاهرخ رامین، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، بخشدار مرکزی دماوند و هیات همراه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان با هدف بررسی و رفع مشکلات شهری و خدمات عمومی برگزار شد.

رامین در ابتدای این نشست با تبریک هفته دولت و روز پزشک به اهمیت نقش مسئولان در پیشبرد اهداف توسعه‌ای و بهبود شرایط زندگی شهروندان اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی در شرایط سخت و حساس کنونی، خواستار توجه بیشتر به حوزه بهداشت و درمان در شهر کیلان شد و بر ضرورت ارتقای امکانات درمانگاه شبانه‌روزی تأکید کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، با اشاره به اهمیت تقویت بخش فرهنگی آموزش و پرورش، خواستار همکاری همه‌جانبه برای ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی در این شهر شد.

در ادامه این نشست، موضوع تأمین آب شرب شهر کیلان به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی مردم مطرح گردید و مسئولان شهری خواستار اقدامات فوری و مؤثر برای تأمین آب شرب پایدار و با کیفیت برای شهروندان شدند.

همچنین مدیریت شهری در خصوص مسئله واگذاری اراضی در شهر کیلان، خواستار تسریع در روند واگذاری‌ها شد تا مردم بتوانند از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوند.

رفع مشکلات و نقاط حادثه‌خیز محورهای صالح‌آباد، کیلان-ایوانکی و جاده کمربندی نیز از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود که بر ضرورت توجه ویژه به ایمنی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز تأکید گردید.

لزوم تسریع در اصلاح و بازنگری  طرح جامع و تفصیلی شهر کیلان از دیگر موارد مطرح شده بود.

مطالب مرتبط

فهرست