شهروندان شریف هرگونه قطعی آب شرب کیلان را اعلام نمایند

بنابر گزارشات رسیده به شورای اسلامی شهر در رابطه با قطعی آب شرب، موضوع در جلسه رسمی عصر یکشنبه مطرح و مقرر گردید طی صدور اطلاعیه از عموم شهروندان شریف درخواست شود هرگونه قطع آب شرب را با اطلاعات کامل شامل محدوده، زمان قطع همچنین زمان وصل را با ارسال پیامک به خط ارتباط مردمی شورای اسلامی شهر (۰۹۱۰۸۳۶۳۶۵۶) اعلام نمایند.

پیمان آقاجان احمدی با اعلام این مطلب افزود: شورای شهر به شدت نسبت به قطع مکرر و متفاوت آب شرب گله مند بوده و تغییر وضعیت را کاملاً الزامی می داند.

وی ادامه داد : با طرح مباحثی منطقی و مستند خدمت مدیران مربوطه در شرق استان در رابطه با این موضوع از ماههای قبل، توجه منطقی به وضعیت آب شرب کیلان را خواستار و در این رابطه قول مساعد هم گرفته ایم. اما با توجه به گزارشات دریافتی روزهای اخیر در رابطه با تعداد قطعی ها، موضوع در صحن شورا مطرح و مقرر شد؛ آمار دقیق و مستند در این رابطه تهیه گردد.

بنابر این ضمن خواهش از محضر همشهریان بزرگوارم در رابطه با عنایت لازم نسبت به صرفه جویی و مصرف صحیح آب، امیدوارم با همراهی شهروندان گرانقدر و ارسال گزارشات قطعی آب امکان تهیه و تدوین آمار مورد نظر برای پیگیری های بعدی مهیا گردد.

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست