تقدیر از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران/ برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان/ کارگروه‌های جوانان و فرهنگی – مذهبی تشکیل خواهد شد

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر, مصوبات شورا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، نشست رسمی شورای اسلامی شهر کیلان امروز با حضور اعضا در صحن این شورا برگزار شد.

نطق پیش از دستور رئیس شورا و اطلاع‌رسانی مسائل روز، ادامه مباحث در رابطه با تشکیل کارگروه‌های افزاینده مشارکت مردمی و تسهیل‌گر، بررسی مسائل کلی جاری و آتی شهر، بررسی نامه‌های رسیده (حقیقی و حقوقی) و تصمیم‌گیری درباره آنها عناوین دستور جلسه امروز بودند که حضور احدی از شهروندان شریف و گفت‌وگو با ایشان هم به دستور اضافه شد.

در ابتدای جلسه، آقاجان احمدی با اشاره به عملیات غرورآفرین شب گذشته، این اقدام ارزشی و تاُثیرگذار را ستود.

در این نشست علاوه بر کارگروه گردشگری که قبلاً نهایی شده بود، تشکیل کارگروه‌های جوانان، فرهنگی -مذهبی و اقتصادی هم به مرحله قطعیت نزدیک شدند.

در ادامه مباحث قبلی در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تولد ۷۰ سالگی شهرداری کیلان، مقرر گردید مسابقه عکس کیلان، به منظور استفاده از آثار در نمایشگاه مراسم ۷۰ سالگی برگزار گردد.

همچنین ساعتی از جلسه امروز به گفت‌وگو با احدی از شهروندان شریف که به منظور طرح برخی مشکلات در صحن حاضر شده بود اختصاص یافت.

بررسی لوایح شهرداری کیلان و سایر مکاتبات واصل شده، آخرین دستور جلسه امروز بود که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

جلسه ۲۶ فروردین ماه در محل دائمی جلسات شورای اسلامی شهر کیلان و با حضور چهار عضو این شورا برگزار شد.

مهندس قمی به دلیل از دست دادن یکی از اقوام در این جلسه حضور نداشت که ضمن عرض تسلیت برای ایشان آرزوی صبر و سلامتی داریم.

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست