بازدید شبانه اعضای شورا از درمانگاه شبانه روزی دکتر پروین ناصحی

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری کیلان، پیمان آقاجان احمدی و قاسم شیخی به صورت سر زده از درمانگاه دکتر ناصحی شهر کیلان بازدید کردند.

پیمان آقاجان احمدی در حاشیه این بازدید گفت: از آنجاییکه خدمت رسانی به شهروندان شریف در بحث درمان اهمیت زیادی دارد همچنین جهت آگاهی داشتن از نحوه فعالیت و پیگیری امور مربوط ، دائماً از این مرکز بازدید داریم.

وی افزود: سطح خدمت رسانی این مرکز در طول یکسال قبل به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی متخصص دائماً رشد مثبت داشته و طی چند روز قبل هم سه پرستار به کادر آن اضافه شده اند و دیگر هیچ مشکلی در بحث شبانه روزی بودن نداریم دکتر طهماسبی رئیس این مجموعه در این مهم نقش ارزنده ای ایفا نموده اند که واقعاً ممنون ایشان هستیم.

آقاجان احمدی تصریح کرد: برای ارتقاء این مرکز برنامه های زیادی وجود دارد و الزام ارتقاء هم بر کسی پوشیده نیست ؛ چرا که در سطح منطقه بزرگ کیلان تنها همین مرکز شبانه روزی را داریم. امیدواریم با کمک خداوند و همراهی مسئولان بتوانیم در مباحث احداث پد هلیکوپتر، سوله بحران و پایگاه هلال احمر اقدامات جدی تری داشته باشیم تا با تبدیل شدن شهر کیلان به یک مرکز معین در مسائل درمان، امداد و نجات مشکل منطقه کیلان در این زمینه ها مرتفع گردد.

وی اضافه کرد: درمانگاه شبانه روزی دکتر ناصحی ۱۲ سال قبل بر روی زمینی که توسط مدیریت شهر به این منظور اهداء شده بود احداث و با رها شدن به مدت ۱۱ سال به سمت تخریب و فرسودگی رفته بود که در سال ۱۴۰۰ پس از ۱۱ سال با ورود قانونی و مصرانه شورای ششم، حمایت های دکتر رسولی نژاد و پیگیری های مهندس طاهر خانی و نهایتاً اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در اسفند ماه ۱۴۰۰ افتتاح شد.

مطالب مرتبط

فهرست