حضور اعتراضی پیمان آقاجان احمدی در درمانگاه دکتر ناصحی

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

حضور اعتراضی پیمان آقاجان احمدی در درمانگاه دکتر ناصحی / شهروندان عدم ارائه خدمات مناسب را فوراً به شورای شهر اطلاع دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان به محض آگاهی از عدم ارائه دارو به یکی از شهروندان به منظور پیگیری در درمانگاه شبانه روزی دکتر ناصحی حاضر شد. بنابر گزارش رسیده، اَحدی از شهروندان کیلانی پس از آنکه موفق به تهیه دارویی ساده با ارائه نسخه نمی شود ضمن مراجعه به آقاجان احمدی اقدام به طرح موضوع کرده و همین باعث می شود رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ضمن درخواست حاضر شدن دکتر طهماسبی رئیس مرکز که به دلیلی تعطیلی در محل کار خود حاضر نبودند شخصاً جهت پیگیری به درمانگاه مراجعه نماید.

آقاجان احمدی در این رابطه گفت: احدی از شهروندان محترم اطلاع دادند که با ارائه نسخه موفق به اخذ ساده ترین دارو از داروخانه درمانگاه نشده اند. با ارسال تصویر نسخه برای دکتر طهماسبی و حصول اطمینان از کوتاهی صورت گرفته از ایشان درخواست کردیم؛ با حضور در درمانگاه مشترکاً موضوع را پیگیری نماییم.

وی افزود : پس از حضور در درمانگاه و عذرخواهی از شهروند عزیزمان داروی مورد نظر فوراً تقدیم ایشان شد؛ در ادامه هم پس از آنکه سهل انگاری یکی از پرسنل دلیل این مشکل عنوان گردید، در راستای عدم بروز مشکلاتی از این دست دکتر طهماسبی قول مساعد دادند.

آقاجان احمدی در ادامه گفت: هیچگونه کوتاهی و عدم انجام وظیفه در ارائه خدمات بحق به مردم پذیرفته و زیبنده نیست. پیگیری ها و حمایت های مسئولان فرادستی منجمله نماینده گرامی و فرماندار محترم، دکتر زالی و دکتر خیرخواه در کنار اختصاص سرمایه ای هنگفت و تلاش های مجموعه مدیریت شهر باعث شد تا این مرکز شبانه روزی افتتاح شود؛ حال چطور می توانیم بپذیریم با خطای یکی از پرسنل مردم از دریافت خدمات آن هم در این سطح محروم بمانند.

آقاجان احمدی با تقدیر و تشکر از دکتر طهماسبی بابت همه تلاش هایی که در راستای ارتقاء سطح خدمات این مرکز داشته اند گفت: درمانگاه دکتر ناصحی شهر کیلان شبانه روزی است و اخیراً هم با کمک دکتر خیرخواه سه پرستار به پرسنل این مجموعه اضافه و کمبود نیروی انسانی آن برای ارائه خدمات مطلوب در همه ساعات شبانه روز برطرف گرديده، لذا هیچگونه کوتاهی پذیرفته نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همگان به خصوص شهروندان شریف شهر کیلان گفت: ما به صورت مستمر در ساعات مختلف شبانه روز جهت نظارت بر نحوه خدمت رسانی از این درمانگاه بازدید خواهیم داشت اما خواهشمندیم شهروندان محترم هم در صورت مواجه شدن با هر نوع مشکل احتمالی در این زمینه جهت پیگیری و رفع آن اطلاع رسانی نمایند.

مطالب مرتبط

فهرست