تجلیل از مهندس عارف طهماسب کاظمی به عنوان شهردار نمونه استان تهران

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر
تجلیل از شهردار کیلان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری کیلان، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، امام جماعت مسجد جامع تاریخی شهر کیلان همچنین جمعی از پرسنل شهرداری از عارف طهماسب کاظمی تقدیر و با اهداء لوح سپاس از وی قدردانی به عمل آمد.

رئيس شورای اسلامی شهر کیلان که در این مراسم حضور داشت با عرض تسلیت سالروز آسمانی شدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نامگذاری روز شهادت سردار سلیمانی به عنوان «روز جهانی مقاومت» بیانگر نقش و جایگاه بی‌نظیر آن شهید والامقام در فرماندهی جبهۀ مقاومت در عرصۀ جهانی است.

وی افزود: سال ۶۱ هجری یزید که تصور می کرد با به شهادت رساندن امام حسین (ع) پیروز میدان خواهد شد دست به آن جنایات عظیم زد و دیدیم که برخلاف تصوراتش واقعه عاشورا عامل جاودانگی تشیع، فرهنگ آزادگی و شهادت تا ابد شد. همان اشتباه محاسباتی یزید را ترامپ مرتکب شد. غافل از اینکه با شهادت حاج قاسم، مکتب حاج قاسم متولد و تا ابد مایه وحشت و عذاب استکبار جنایتکار خواهد شد.

وی در ادامه عشق به خدمت، همدلی، تلاش جهادی را پس از توکل به خداوند عامل موفقیت دانست و گفت: اگر به خدا توکل کنیم و به دنبال باز کردن گره از کار مردم باشیم حتماً موفق خواهیم شد. وی کسب عنوان شهردار نمونه را افتخار مهمی دانست که مسئولیت را سنگین تر می‌کند و در این رابطه گفت: حالا باید برای بهتر و بهتر شدن برنامه داشته باشیم و تلاش کنیم که مجموعه شهرداری نمونه اعلام شود.

آقاجان احمدی با تشکر از سرپرست شهرداری گفت: از جانب همکاران بزرگوارم اعضاء محترم شورای اسلامی شهر کیلان هم از سرپرست محترم شهرداری آقای طهماسب کاظمی بابت همه زحماتی که در این مدت متقبل شده اند قدردانی نموده و در مسیر خدمت به شهروندان شریف کیلانی برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. در پایان مراسم لوح سپاسی، توسط رئیس شورای شهر به عارف طهماسب کاظمی تقدیم شد.

 

مطالب مرتبط

فهرست