برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای والامقام شهر کیلان و حومه

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای والامقام شهر کیلان و حومه با محوریت تجلیل از مقام شامخ شهیده دکتر پروین ناصحی بانوی مجاهد و جراح بزرگ کیلانی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری کیلان، پیمان آقاجان‌احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از برگزاری یادواره شهدای شهر کیلان در شب نهم دی خبر داد و گفت: یادواره شهدای شهر کیلان امسال هشتم دی ماه برگزار می شود. به مناسبت تقارن این یادواره با ایام فاطمیه و با توجه به نقش و جایگاه ویژه و رفیع زن در فرهنگ غنی تشیع ، در این مراسم از شهیده دکتر پروین ناصحی فرزند عزیز کیلان سربلند، بانوی مجاهد و جراح بزرگ دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد. دکتر ناصحی از جمله زنان مجاهدی است که پس از طی مدارج علمی ، با عقیده ای راسخ و تخصص بی نظیر شبانه‌روز یاری‌گر رزمندگان بود و در نهایت با نوشیدن شربت شهادت جاودانه شد. این بانوی تحصیل کرده کیلانی برای دختران امروز جامعه بهترین الگو در زمینه های مختلف همچون عفاف ، حجاب ، ایمان ، تلاش و سخت کوشی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر برگزاری این مراسم در شب نهم دی شکوهی متفاوت ایجاد خواهد کرد. چرا که نهم دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده و یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامیست. در این یوم الله مردم نشان دادند که با تمام وجود سر سپرده ولایت فقیه هستند و در مقابل فتنه‌گران و توهین به ارزش‌های انقلاب ساکت نمی‌مانند.

پیمان آقاجان احمدی

یادواره شهدای شهر کیلان در جوار پیکر مطهر دو شهید گمنام پنج شنبه شب (شب نهم دی) در حسینیه شهر کیلان برگزار می شود

پیمان آقاجان احمدی با اشاره به میزبانی از شهدای گمنام، اظهار کرد: پنج شنبه هشتم دی همزمان با ایام شهادت بانو دو عالم و شب نهم دی، یوم الله بصیرت و میثاق امت با ولایت، شهر کیلان در مراسم معنوی یادواره بیست و چهارم شهدا میزبان دو شهید گلگون کفن دفاع مقدس خواهد بود.

آقاجان احمدی با دعوت از همه آحاد مردم شریف و مسئولان منطقه جهت حضور در این مراسم معنوی گفت: در کنار هم و با حضوری با شکوه در این مراسم ، علاوه بر پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ شهادت ، در سالروز حماسه ماندگار نهم دی خواب شیاطین و دشمنان کور دل نظام ، انقلاب و مردم را آشفته تر خواهیم ساخت.

مطالب مرتبط

فهرست