تجلیل از پزشکان درمانگاه شبانه‌روزی شهر کیلان به مناسبت روز پزشک

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

امام‌ جماعت شهر کیلان، رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری به همراه مسئولان روابط عمومی و ایثارگران شهرداری کیلان همزمان با روز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک در مراسمی از پزشکان درمانگاه شبانه‌روزی پروین ناصحی شهر کیلان قدردانی کردند.

در این دیدار از پزشکان و کادر بهداشت و درمان بابت زحمات ایشان پس از شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر کیلان تقدیر و تاکید شد که بابت این زحمات دعای خیر مردم همراه آنان خواهد بود.

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر رسولی‌نژاد و مهندس طاهرخانی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در شورای ششم برای بهره‌برداری ساختمان جدید درمانگاه و‌ شبانه‌روزی شدن آن پس از ۱۱ سال گفت: امروز باید جهت افزایش کیفیت در خدمات قابل ارائه به مردم شریف شهر کیلان در این مرکز بیش از گذشته تلاش نمود تا مرکز شبانه‌روزی در شأن این شهر داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون تلاش‌ها بر اصل شبانه روزی شدن معطوف شده بود که هم اکنون با گذر از این مرحله با جدیت برای افزایش کیفیت تلاش خواهیم کرد و هماهنگی برای حضور پزشکان کیلانی در این مرکز به عنوان یکی از اقدامات لازم جهت ارتقاء سطح کیفیت لحاظ گردیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با تأکید بر اینکه تقویت خانه‌های بهداشت شهر کیلان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مرمت و تغییر شرایط ۴ خانه بهداشت زیر مجموعه این مرکز هم در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با ورود خیرین محترم این مهم عملی شود.

در این مراسم، مسئولان شهر کیلان ضمن گرامیداشت روز پزشک، از تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های چهار پزشک درمانگاه شبانه روزی شهر کیلان، حسن طهماسبی، محمدامین سلطان‌زاده، آیدا امی و سیده فاطمه عظیمی تجلیل کردند.

کلمات کلیدی: , ,

مطالب مرتبط

فهرست