دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با فرماندار شهرستان دماوند

folder_openاخبار شورای اسلامی شهر

آقاجان احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان به همراه شیخی عضو شورای شهر مذکور،با رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شورا، محلی برای خرد جمعی است و باید خروجی تصمیمات آن در مسیری سالم و در راستای خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی باید با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و با کار و تلاش مضاعف پیگیر مطالبات قانونی و به‌حق شهروندان باشند.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها خود را به نماینده شهردار و یا شهرداری تبدیل نکنند بلکه باید برای تحقق خواسته‌های مردم بکوشند و در این راستا باید توجه به ظرفیت‌ها، برنامه‌محوری، اشراف به بودجه شهرداری‌ها و مطالبه‌گری همواره مورد توجه اعضای شوراهای اسلامی قرار گیرد.

طاهرخانی گفت: مطالبات شهروندان باید برای همه اعضای شوراهای اسلامی حائز اهمیت باشد و آنان باید با استفاده از توانمندی‌های موجود، در راستای رفع مشکلات و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در شهرها و روستا ها تلاش کنند.

وی در پایان یادآور شد مردم شریف شهرها و روستا های شهرستان دماوند با رأی خود به اعضای شوراهای اسلامی اعتماد کردند و باید با تلاش شبانه‌روزی به اعتماد آنان پاسخ داده شود و در این راستا هیچ کوتاهی و کم کاری پذیرفته نخواهد بود.

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست