ایمن‌سازی و نصب علائم ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهر کیلان/ محور کمربندی اصلاح می‌شود

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

سومین جلسه بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی و راهکارهای ایمن سازی جاده‌های شهر کیلان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کیلان، رئیس اداره راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند و برخی از مسئولان دوایر شهرداری کیلان در دفتر شورای شهر کیلان تشکیل شد.

این سومین بازدید رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند از شهر کیلان و محورهای مواصلاتی است که در طول یک ماه قبل با هماهنگی و درخواست شورای شهر کیلان انجام شده است.

در این نشست طرفین در رابطه با موضوعات مطرح فی مابین به نتیجه نهایی رسیده و موارد در قالب صورتجلسه تنظیم و فاز اجرایی هفته آتی آغاز می‌شود.

بر این اساس، مقرر گردید نسبت به ایمن سازی و نصب علائم ترافیکی در همه نقاط حادثه‌ خیز جاده‌های منتهی به شهر کیلان اقدام شود، بخش مهمی از نقاط حادثه خیز تعریض و اصلاحات روکش در بخش مهمی از کمربندی انجام گردد.
همچنین زیرسازی و روکش مسیرهای جدید حاصل از حذف پیچ‌ها صورت پذیرد و اقدامات مهم دیگری هم در قالب تعامل دو طرفه مطرح است که در جلسات آتی درباره آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

احمدی‌خطیر، رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند در این نشست با بیان اینکه کیلان یکی از شهرهای متفاوت شهرستان است، گفت: در این زمینه، با شرایط ایجاد شده، آینده مطلوبی را برای شهر کیلان انتظار داریم.

آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان نیز ضمن ابراز امیدواری در خصوص اصلاح شرایط و بهبود وضعیت کمربندی و نقاط حادثه‌خیز شهر کیلان، از رئیس راهداری شهرستان دماوند به‌عنوان یکی از مدیران جهادی و پرتلاش در راستای پیگیری رفع مشکلات و برگزاری سه بازدید و جلسه مشترک با شورای شهر کیلان قدردانی کرد.

کلمات کلیدی: , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست