بازدید فرماندار شهرستان دماوند از شهرداری کیلان/ وحدت مجموعه مدیریت شهری کیلان روزبه‌روز بیشتر شود

folder_openاخبار

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند و حسن مرشدی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دماوند به همراه سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان از واحدهای مختلف شهرداری کیلان بازدید کرد.

بازدید فرماندار شهرستان دماوند که برای سومین بار از آغاز مسئولیت خود از شهرداری کیلان انجام شد، ضمن عرض خدا قوت به پرسنل شهرداری، با برخی از مراجعان گفت‌وگو کرد و‌ مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

طاهرخانی در نشستی در سالن جلسات شهرداری کیلان، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در شهر کیلان اظهار کرد: وحدت و هم‌سویی مجموعه مدیریت شهری کیلان باید روزبه‌روز بیشتر شود.

وی در خصوص انتخاب شهردار کیلان گفت: اعضای شورای شهر باید برای انتخاب شهردار به دنبال جوان انقلابی و مؤمن با تحصیلات مرتبط باشند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: باید با بهترین انتخاب، مردم شاهد حرکت جهادی در شهر کیلان باشند و در مبلمان شهری این تحول را لمس کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه در برهه‌‌ای قرار داریم که باید در بحث امیدآفرینی تلاش کنیم، بیان کرد: امروز بدون تحول و تغییر نمی‌توان امیدآفرینی کرد و در این راستا، با حرف درمانی خروجی حاصل نمی‌شود و مردم باید با حضور جهادی و شبانه‌روزی مسئولان در میدان عمل نتیجه کارها را مشاهده کنند.

کلمات کلیدی: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست