رشد چشمگیری پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۱ در شهر کیلان/ تأکید بر رضایت حداکثری شهروندان کیلانی در سال جدید

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

شهردار و مسئولان واحد‌های شهرداری کیلان ظهر امروز به مناسبت سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان با اعضای شورای اسلامی شهر کیلان دیدار کردند.

شهردار کیلان در این دیدار، با تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بر لزوم تلاش پرسنل در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دولت مردمی و سیاست‌های شورای اسلامی شهر کیلان تأکید کرد.

شهردار کیلان با قدردانی از زحمات چند ماه گذشته مجموعه شهرداری وهمراهی اعضای شورای اسلامی شهر، از تحقق بودجه سال گذشته شهرداری کیلان خبر داد.

دکتر جعفر پرج با اشاره به جهش بودجه در سال ۱۴۰۱ بیان داشت که در سال جدید، اجرای پروژه‌های عمرانی شهر کیلان رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بدون شک با اتحاد و همدلی مجموعه مدیریت شهری، شاهد تحول اساسی در سطح شهر خواهیم بود، از زحمات مجموعه پرسنل شهرداری به جهت تلاش در اجرای طرح استقبال از بهار و ایام نوروز قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان نیز در ادامه، با تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری در سال گذشته اظهار داشت: امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان، سال متفاوتی همراه با شرایط قابل ملموس را در شهر کیلان تجربه کنیم.

پیمان آقاجان‌احمدی، ضمن قدردانی ویژه از واحدهای روابط عمومی، خدمات شهری، فضای سبز، آتش‌نشانی، گشت ساختمانی، برق و تأسیسات به جهت فعالیت و خدمات‌رسانی مطلوب در ایام نوروز ۱۴۰۱، بر جلب حداکثری رضایت‌مندی شهروندان کیلان در سال ۱۴۰۱ تأکید داشت.

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست