شهروندان کیلانی میزان رضایت‌مندی خود را اعلام کنند/ همه در کنار هم تلاش کنیم

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر, اطلاعیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در پیامی همزمان با آغاز سال نو خواستار مشارکت بیشتر و حضور موُثر شهروندان با ارائه نظرات در نحوه مدیریت شهر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این پیام ضمن تبریک مجدد سال جدید و عید نوروز باستانی گفت: شورای ششم با الگوبرداری از دولت مردمی و خدمتگزار و به منظور مشارکت حداکثری شهروندان شریف در نحوه مدیریت شهر درصدد بهره‌برداری از نظرات سازنده و ارزشمند اهالی نخبه و صاحب نظر در برنامه‌ریزی‌های آینده شهر کیلان است.

آقاجان‌احمدی تصریح کرد: در همین راستا، از شهروندان گرامی تقاضا داریم که میزان رضایت‌مندی خود را از عملکرد شورای شهر، شهردار محترم، مجموعه شهرداری، وضعیت شهر(هر مورد با ذکر دلیل) همچنین نظرات خود را در رابطه با اقدامات مورد نظر و اولویت‌دار، نیازهای شهری، برنامه‌های پیشنهادی و سایر موارد را از طریق پیامک یا واتساپ به خط ارتباط مردمی شورای اسلامی شهر کیلان به شماره ۰۹۱۰۸۳۶۳۶۵۶ ارسال نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: کیلان موهبت‌های خدادای و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و برای بهره گیری از این امتیازات، انجام کارهای عقب افتاده، سرعت بخشیدن به رشد و توسعه پایدار شهر و سربلندی کیلان عزیز باید همه در کنار هم تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اضافه کرد: از همه شهروندان، نخبگان، فرهیختگان و دلسوزانی که طی چند ماه گذشته با ارائه پیشنهادات و نظرات ارزشمند یاریگر نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر کیلان بوده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم که همواره شورای اسلامی شهر را به عنوان یک نهاد مردمی – مشورتی همراهی نمایند.

کلمات کلیدی: , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست