شورای شهر اجازه بازگشت مشکل تهیه نان به کیلان را نمی‌دهد/ از نابسامانی نانوایی‌ها جلوگیری شود

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر, مصاحبه

پیرو گله‌مندی‌های اخیر اهالی محترم در مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی بابت نابسامانی در نحوه فعالیت نانوایی‌های سطح شهر در تعطیلات نوروز، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان پس از پیگیری‌های تلفنی که منجر به فعالیت بیشتر نانوایان در بعد از ظهر چهارشنبه شد و تنظیم نامه برای مسئولان اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان دماوند، از نانوایی‌های سطح شهر بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، ضمن تشکر از نانوایی‌های فعال و درخواست از ایشان جهت فعال بودن در تعطیلات پیش رو، سایرین با دعوتنامه رسمی به دفتر شورای اسلامی شهر فراخوانده شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به عدم برنامه‌ریزی مناسب و نداشتن ساعت کاری مشخص و پیرو آن وجود گله‌مندی به حق شهروندان بابت مشکلات موجود در امر تهیه نان از نانوایی‌ها در سال گذشته، اوایل دوره ششم، هماهنگی‌هایی برای خدمت‌رسانی مطلوب نانوایان صورت گرفت که در چند ماه گذشته مشکلی نداشتیم؛ اما متاُسفانه و علیرغم تذکرات مکرر شورای شهر پیش از آغاز تعطیلات، بعضی واحدها در ایام نوروز نسبت به شرایط این ایام بی‌توجه بوده و جهت پخت نان اقدام ننمودند.

پیمان آقاجان‌احمدی گفت: شورای شهر به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که مشکل تهیه نان به شهر باز گردد و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند تا با ورود و عنایت ویژه مسئولان اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان از تکرار این نابسامانی‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ شوراها در تعطیلات نوروزی امسال، شورای شهر بدون حتی یک روز تعطیلی همواره آماده خدمت‌رسانی و پاسخگوی مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی شهروندان شریف بوده و به منظور اشراف به مسائل، سراسر سطح شهر به صورت روزانه مورد بازدید قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: در طول این ایام، اکثر ادارات و نهادها در جهت خدمت‌رسانی موفق ظاهر شدند که جا دارد مورد تشکر و قدردانی قرار گیرند؛ واحد #روابط_عمومی، خدمات شهر و فضای سبز شهرداری کیلان هم واقعاً پای کار آمده و تلاش کردند؛ البته گله‌هایی از یک دستگاه وجود دارد و مشکلاتی در یکی دو نقطه از شهر ایجاد شد که سعی کردیم همراه شهروندان خوب و پیگیر رفع مشکلاتشان باشیم.

آقاجان‌احمدی بیان کرد: به لطف خداوند متعال، حاصل اجرای برنامه‌های تدوین شده در فرمانداری شهرستان دماوند، رضایتمندی اهالی محترم و مسافران نوروزی بوده است و امیدواریم رضایتمندی مردم شریف روز به روز بیشتر شود.

کلمات کلیدی: , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست