پل ارتباطی ۲۴ ساعته شهروندان با شورای اسلامی شهر کیلان

folder_openاخبار شورای اسلامی شهر, اطلاعیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، «پیمان آقاجان‌احمدی» رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اظهار کرد: اعضای شورا به لزوم ایجاد رابطه تنگاتنگ مابین مردم و نمایندگان شان در شورای شهر اعتقاد راسخ دارند.

وی با بیان اینکه عضو شورا در حقیقت وکیل و نماینده شهروندان در جایگاه مدیریت شهر است، افزود: با ایجاد رابطه دائمی و امکان گفت‌وگوی راحت در هر زمان، وظیفه نمایندگی بهتر انجام شده حاصل این همراهی در توسعه و پیشرفت شهر نمایان می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: برای تغییر شرایط گذشته و دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار مورد نظر انتخاب اعضای شورا تنها گام اول و اصل نقش آفرینی شهروندان در طول دوره مدیریتی شورا با همراهی، همفکری، ارائه طرح و راهکار، انتقاد، پیشنهاد و … است.

آقاجان احمدی ادامه داد: علاوه بر راه‌های ارتباطی معمول پیشین، هم اکنون با در نظر گرفتن این مسیر ارتباطی جدید زمینه ایجاد ارتباطی صمیمانه و سازنده ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با ارسال پیام به شماره 09108363656 در قالب پیام کوتاه یا فضای مجازی (شبکه واتس‌آپ) با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر در ارتباط باشند؛ این ارتباط دوسویه بوده و در حداقل زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

کلمات کلیدی: , , ,

مطالب مرتبط

فهرست