حل مشکل قانونی اراضی واگذار شده در کیلان در دستور راه و شهرسازی استان تهران/ عمده مشکل فعلی شهرداری کیلان در تهیه طرح جامع مد نظر رفع خواهد شد

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، عصر یکشنبه در نشستی با حضور جعفر پرج شهردار کیلان، قاسم شیخی عضو شورای اسلامی شهر کیلان و شهرستان دماوند و خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مشکلات مربوط به اراضی واگذار شده مورد برسی قرار گرفت.

محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی در این دیدار اظهار کرد: رویکرد اداره کل، حل قانونی مشکل موجود بوده و موضوع در دستور کار معاونت املاک و حقوقی اداره کل بوده که پس از طی روند و اخذ مجوزات قانونی نتیجه به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: روند تهیه طرح جامع توسط این اداره کل در دست بررسی و اقدام بوده که عمده مشکل فعلی شهرداری و شهروندان در تهیه طرح جامع مد نظر و با نظر مساعد اداره کل و دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ رفع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: به‌منظور حمایت از شهرداری کیلان و توسعه شهری با ارسال پرونده‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی در تصویب درخواست‌ها مساعدت و تسریع خواهد شد.

کلمات کلیدی: , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست