برخورد با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز و لابیگری در کیلان/ از هرگونه سرمایه‌گذاری قانونی حمایت می‌کنیم

folder_openاخبار, مصاحبه

شهردار کیلان از برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و لابیگری در این شهر خبر داد و گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری و ساخت وساز در چارچوب ضوابط و مقررات حمایت می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، دکتر جعفر پرج، شهردار کیلان در گفت‌وگویی اختصاصی اظهار کرد: نظر به وضعیت محدوده و حریم شهر کیلان و ضرورت ساماندهی هرگونه ساخت و ساز و توسعه شهری، تمام عزم و اراده اینجانب و مجموعه شهرداری برخورد قانونی با متخلفین و ساخت وسازهای غیرمجاز و غیرقانونی است.

وی افزود: از عموم درخواست می‌گردد به‌منظور پیشگیری از هرگونه ضرر و زیان و تبعات احتمالی قبل ازهرگونه معامله از وضعیت زمین از نظرقرارگیری درمحدوده و حریم، نوع کاربری و عدم قرارگیری در حرایم تاسیسات شهری و رودخانه و نهر و…. از شهرداری استعلام اخذ کنند.

شهردار کیلان گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری و ساخت وساز در چارچوب ضوابط و مقررات حمایت کرده و به‌منظور حمایت از این دسته افراد بسته‌های حمایتی و تشویقی در نظر گرفته شده، اما در صورت وصول گزارش یا مشاهده هرگونه جریانات سوء و باند ولابی و…. در مجموعه شهرداری و خارج از مجموعه شهرداری با جدیت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

پرج تأکید کرد: ازعموم شهروندان و مراجعان به شهرداری درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه تخلفات مراتب را به اینجانب و دوایر بازرسی و حراست شهرداری کیلان گزارش دهند تا با همت شهروندان و مجموعه همکاران در شهرداری شاهد رشد و تعالی متوازن در سطح شهر کیلان باشیم.

کلمات کلیدی: , ,

مطالب مرتبط

فهرست