پرداخت به موقع عوارض نوسازی کمکی برای گسترش منابع درآمدی پایدار در شهر کیلان

folder_openاخبار

به گزارش روابط عمومی شهرداری کیلان، علی کاظمی، سرپرست شهرداری کیلان با اشاره به آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی در شهر کیلان اظهار کرد: به منظور مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی، توزیع قبوض صورت‌حساب از یک فروردین سال۱۳۹۱ تا ۳۰ اسفندماه۱۳۹۹ در شهر کیلان آغاز شده است.

وی افزود: توزیع انبوه نخستین مرحله قبوض عوارض نوسازی در کیلان انجام شده که مهلت پرداخت آن تا ۳۰ اسفند سال‌جاری تعیین شده است.

سرپرست شهرداری کیلان گفت: میزان عوارض نوسازی براساس قانون و مشخصه‌های درج شده محاسبه و بسته به متراژ ساختمان، متراژ زمین، نوع اسکلت ساختمان و امکانات خانه متفاوت است.

کاظمی تصریح کرد: برای توزیع قبض عوارض نوسازی ماموران شهرداری کیلان با مراجعه به منزل افراد براساس کد بلوک ملکی تعیین شده برگه قبض نوسازی را تحویل می‌دهند.

وی بیان کرد: بهبود وصول درآمدهای پایدار می‌تواند شهرداری را در تامین هزینه‌های پایدار یاری وخدمت‌رسانی به شهروندان را تسریع کند.

سرپرست شهرداری کیلان ادامه داد: این اقدام می‌تواند کمکی برای گسترش و توسعه منابع درآمدی پایدار برای شهر باشد تا بتوان خدمات مطلوب‌تری ارائه کرد.

کاظمی اضافه کرد: با توجه به مغایرت‌های احتمالی در صورت حساب عوارض، شهروندان برای اصلاح با مدارک لازم به واحد نوسازی شهرداری کیلان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست