اتخاذ تمهیدات لازم برای ساماندهی سامانه ۱۳۷ شهرداری کیلان

folder_openاخبار, اخبار شورای اسلامی شهر

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در نامه‌ای خطاب به سرپرست شهرداری اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی مبنی بر عدم رضایت از عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری کیلان لازم است تا اقداماتی جهت ساماندهی این سامانه انجام شود.

وی افزود: پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی باشد و لیست شیفت ابتدای هرماه به شورا ارسال گردد

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: اپراتور شیفت در آغاز ارتباط خود را به صورت کامل معرفی نماید و در انتهای ارتباط مشخصات تماس گیرنده و شماره تلفن ایشان به همراه شرح مکالمه ثبت گردد

آقاجان‌احمدی با بیان اینکه درخواست تماس گیرنده فوراً به مسئول واحد مربوطه ارجاع و فرآیند پیگیری ثبت گردد، تصریح کرد: برای هر درخواست بازه زمانی تعریف شده و به تماس گیرنده هم اطلاع داده شود

وی ادامه داد: در طول زمان فرآیند با تماس گیرنده ارتباط برقرار شودبه نحوی که از روند پیگیری مطلع باشد و پس از اتمام،نتیجه و روش به همراه میزان رضایت تماس گیرنده ثبت شود؛ رونوشت تمامی موارد فوق به همراه گزارش کلی توسط مسئول سامانه ۱۳۷ در پایان هرهفته به این شورا ارسال گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تقدیر تشکر یا انتقاد از سامانه ۱۳۷ را از طریق تلفن ۷۶۳۶۲۰۴۰ به شورا اعلام نمایند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی: ,

مطالب مرتبط

فهرست