نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست

folder_openدسته‌بندی نشده

به گزارش روابط عمومی شهرداری کیلان، «علی کاظمی» سرپرست شهرداری کیلان در پیامی پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

پیام سرپرست شهرداری کیلان به شرح زیر است:

پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است، یادآورخلاقیت‌ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

روز مهندس روز تجلیل از با استعدادترین و باهوش‌ترین افراد جامعه و روز پاسداشت خودباوری، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل می‌باشد؛ روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

بی‌شک نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست و بر این باوریم تمامی آثار و بناهای مهم امروز مدیون مهندسین بزرگ و نامداری بوده است که در آن شرف حضور داشته‌اند.

فرصت را مغتنم می‌شماریم و این روز سترگ را به همه مهندسان کارآمد و خلاق به‌ویژه تمامی دوستان و همکاران خود در شهرداری کیلان و سازمان نظام مهندسی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین شهرمان بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین و سبز جهانی در شهر کیلان باشیم.

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست